Cum umflă autoritățile numărul persoanelor infectate cu noul coronavirus. Dezvăluiri senzaționale. Vor urma anchete penale la toate DSP-urile pentru falsuri și mărturii mincinoase. Panica în rândul populației se induce doar prin niște numere, deoarece numerele îndreptățesc autoritățile să impună restricții și vaccinare. Totul este o mascaradă bine orchestrată. VOR URMA LISTE ȘI SE VOR NUMĂRA CIFRĂ CU CIFRĂ ȘI NUME CU NUME PENTRU A SE VERIFICA FIECARE ZI, IAR CEI IMPLICAȚI ÎN FALSURI SĂ SE PREGĂTEASCĂ DE PUȘCĂRIE!

Inspectoratul pentru Situații de Urgență – ISU și Direcția județeană pentru Sănătate Publică – DSP din județul Timiș au dat răspunsuri contradictorii în legătură cu situația familiei sale unui actor care fusese deja identificat pozitiv la testul pentru COVID-19.

Eroare la Timișoara, unde părinții și apropiații unui actor au fost anunțați că au COVID-19, dar testele erau de fapt negative.

Astfel, Raul Bastean, un actor al Teatrului Național din Timișoara a fost confirmat cu noul coronavirus în urmă cu 10 zile. S-a plasat în carantină în casa părinților săi, după care a urmat testarea tuturor contacților direcți: părinții săi, bunica și iubita.

”Două răspunsuri contradictorii”

Ulterior, a primit două răspunsuri contradictorii. Unul de la ISU Timiș și celălalt de la DSP Timiș.

”În primul rând am primit de la DSP confirmarea – la cererea noastră prin telefon – că suntem negativi, iar ieri în cursul dimineții, a venit la primăria comunei unde suntem noi în izolare un document de la ISU prin care figuram toți pozitivi. În special părinții prietenei mele care nici nu au fost testați.

Astăzi am fost contactat de către conducerea DSP și mi s-a explicat eroarea. Practic, înțeleg că este vorba despre o eroare din partea celor de la ISU. Ei au întocmit greșit documentul și probabil o fost greșeală de redactare în tabelul respectiv, fiind pe lista de contacți direcți cu mine au ajuns pe lista de pozitivi. Doar eu am fost cu testul pozitiv de la început.

Lucrurile au durat foarte mult. Astăzi suntem în a zecea zi, în patru zile ieșim din carantină.”, a declarat actorul timișorean, conform digi24.ro.

”N-am mai înțeles ce se întâmplă”

”A durat ceva, dar în momentul în care am aflat despre această listă am sunat la DSP, iar cei de acolo pot să spun că au lămurit situația.

Am rugat să trimită urgent un mail către primărie în care să specifice că acest lucru nu este veridic, datorită faptului că am fost întrebat de către primărie – ceea ce este și normal – cum pe această listă noi figurăm pozitivi, atâta timp cât am anunțat că doar eu sunt pozitiv și celelalte teste sunt negative. Am rugat să specifice acest lucru într-un mail, ca să se lămurească situația.

Din momentul în care eu am fost pozitiv, adică de miercuri, 5 august, din acel moment toate familiile cu care eu am intrat în contact au stat în izolare.

Eu sunt asimptomatic și pe parcurs s-a născut teama că ceva nu e în regulă. În momentul în care am fost anunțați de această listă n-am mai înțeles ce se întâmplă, de unde a pornit, ce s-a întâmplat de brusc toate aceste rezultate au fost declarate pozitiv.”, a precizat Raul Bastean, conform sursei citate.

Răspunsul autorităților

”Din cauza volumului mare de activități a fost făcută o regretabilă greșeală de redactare a documentului, remediată de urgență”, la momentul în care au fost sesizați, au precizat reprezentanții Inspectoratului de Urgență din Timiș, care au dat asigurări că această situație e „una izolată”.

”Responsabilii autorităților angrenate în gestionarea acestei situații generate de COVID-19 depun eforturi susținute pentru buna desfășurare a activităților în continuare”, a arătat instituția conform sursei citate.

La rândul său, DSU Timiș a precizat că:

”Având în vedere informațiile apărute în mass-media referitoare la neconformități legate de evidența persoanelor și a rezultatelor atribuite instituției noastre de către o persoană depistată pozitiv precizăm că DSP Timiș nu a făcut nicio eroare de activitate în acest domeniu”, se arată într-un comunicat al instituției.

O anchetă a colegilor de la Libertatea a scos la iveală existenţa a peste 2300 de certificate de deces Covid, fără ca aceşti morţi să fie raportaţi către populaţie! Sunt date oficiale, obţinute de la Institutul Naţional de Statistică şi corelate cu informaţii/ explicaţii obţinute din spitale şi de la primării.

Sunt cel puţin 2300 de oameni morţi de Covid până la 1 martie 2021. Aşa apar în documentele de la spitale şi administraţii locale, de coronavirus li s-a spus familiilor că au decedat. Şi, totuşi, aceşti 2300 de oameni au fost excluşi din raportările date de Grupul de Comunicare Strategică. Nu apar nici în situaţiile întocmite de România pentru instituţiile europene.

Diferenţa a fost creată practic în doar patru luni, din octombrie 2020 până în ianuarie 2021.

Erorile despre care vorbeşte Ioana Mihăilă ar fi nişte discrepanţe între bazele de date ale Ministerului Sănătăţii, Alerte MS şi Corona Forms. Despre ele a grăit şi Vlad Voiculescu, după ce a fost demis, dar nici el nu a oferit explicaţii plauzibile sau cifre. Pe de altă parte, cifrele INS arată că, în perioada martie – iulie 2020, s-au raportat public cu mai mult cu 400 de morţi faţă de cele 2.000 de persoane care aveau Covid pe certificatele medicale constatatoare ale decesului. Apoi, din august 2020 până în ianuarie 2021, s-a procedat invers: nu s-au mai raportat cel puţin 2.300 de morţi, deşi aceşti oameni au decedat, conform medicilor, de Covid!

You may have missed